A boldogságkeresés első lépése: a felismerés és alapfogalmak - 0. rész Bevezetés

(If You would like to read this article in English than: click)

Hányattatott születés és nehéz gyermekkor után „természetesen” csapongó serdülő és problémákkal teli fiatal felnőtt kor következett életemben. A sok lelki probléma melyek legnagyobb részét gyermekkoromból hoztam beilleszkedési zavarokat, addikciókat, életviteli problémákat, pénzügyi gondokat, párkapcsolati kríziseket és még sok-sok negatív történést generált életembe. Azonban mára már mindez a múlté. Ma egy boldog, sikeres, önmagával megbékélt ember írja ezeket a sorokat. 18 év lélekfejlesztés előzte meg ezt az állapotot. Megjártam azt az utat, ami sokaknak nem sikerül… Ezért szeretnék segíteni. Szeretném önzetlenül átadni, amit tapasztaltam, hogy másoknak kevesebb időbe teljék, mint nekem a boldogság megtalálásnak folyamata. Hiszen nekem nem volt egyértelmű útmutatásom, így sok felesleges vargabetűt írtam le utam során.


Ennek a blognak egyik fő célja, hogy minden kedves Olvasónak segítsen a hatékonyabb, eredményesebb boldogság keresésében… A boldogság keresés folyamata 3 fő lépésre osztható:
1.       A felismerés
2.       A mély önismeret
3.       Változás a helyes irányba
Jelen bejegyzés sorozat az első lépéssel, a felismeréssel foglalkozik, illetve olyan alapvető fogalmakkal, elvekkel, melyek ismerete elengedhetetlen a boldogság keresés útján…
Remélem ezek az írások segítségedre lesznek utadon…

Ha érdekel a rovat első írása, akkor klikkelj ide: klikk

Ha a boldosgágkeresés második lépésének rovata érdekel akkor klikk ide: klikk

Ha érdekel a boldogságkeresés harmadik lépésének rovata, akkor klikk ide: klikk

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések