A boldogságkeresés első lépése: felismerés és alapfogalmak - 49. rész: ok-okozat és szabad akarat

Az Univerzum alaptörvényeiből a vonzás-törvényt már megismerhetted itt a blogon (klikk1, klikk2). Ebben a fejezetben két fontos alaptörvényt szeretnék Neked bemutatni és annak életedre kiható következményeit. Az ok-okozat törvénye azt jelenti, hogy bármit teszel, gondolsz vagy érzel annak következménye lesz az életedben. Minden egyes tetted, gondolatod, érzelmed hatást gyakorol a világra. A kvantumfizika által igazolt alapelvek az előzőekben ismertetett tükör-elvvel összhangban azt igazolták, hogy amit a világ felé sugárzol, az univerzum azt fogja visszasugározni feléd. Például régen mikor tartósan az harag lelki rezgésszintjén éltem, akkor elég kötekedő típusú ember voltam. Tudattalanul mindig olyan valóságot választottam helyesnek, amivel másokkal vitába kerülhetnék. Egy nagy biogáz-üzem építési projektben felkértek szakmai ellenőrnek, akinek az volt a dolga, hogy a tervező és kivitelező céget jó alaposan ellenőrizze. Én szívvel lélekkel vettem a feladatot és őszintén megmondom állandóan kötekedtem velük. Persze akkori énem ezt tudatosan nem látta be, hanem megvoltam győződve álláspontjaim igazáról. Jó pár évre rá vezető tervezőként kerültem egymás után két nagy projektbe. Mindkét projektnél egy-egy szembenállás lelki rezgésszintjén élő embert kaptam, akik szó szerint pokollá tették az életem nap mint nap. Állandó kötekedésükkel ellehetetlenítették a munkámat és sokszor kihoztak a sodromból, pedig lelki fejlődésem által akkoriban már a pártatlanság lelki rezgésszintjén éltem. Több hónap kellett mire rádöbbentem, hogy az ok-okozat törvény szenvedője vagyok éppen. Amit évekkel ezelőtt adtam a világnak, most azt kapom vissza. Viszont ezt a negatív helyzetet a sikeres emberekhez méltóan pozitív dologként használtam fel és megtanultam az ilyen idegesítő szembenállás lelki rezgésszintjén lévő embereket úgy kezelni, hogy érzelmileg ne vonódjak be. Így ma már nem tudnak az ilyen emberek kihozni a sodromból, legalább is kis esélyét látom. A tanulság az, hogy nem ugyanonnan és nem közvetlenül utána kapod vissza az Univerzumtól, amit felé sugároztál. De előbb vagy utóbb visszakapod.


A szabad akarat törvénye egy másik olyan alapvetés, mely átszövi mindennapjainkat. Ennek a jelentése a következő: Az Univerzum (ide vallásod szerint bármely szót tehetsz, mint például Mindenható, Isten, stb…) alapvetően jó és mindenkinek a lehető legjobbat sugározza. De ha Te mást akarsz, akkor az Univerzum azt tiszteletben tartja. Szóval ha tudatosan vagy tudattalanul rosszra vágysz, akkor azt előbb vagy utóbb meg fogod kapni!

Érdemes ezen a két törvényen elgondolkodni saját életedre vonatkozóan, hiszen értékes következtetéseket vonhatsz le élet-menedzselésed jobbá tételére. 

Ha érdekel jelen rovat előző írása akkor klikk

Ha érdekel jelen rovat következő írása akkor klikk

Ha érdekel első könyvem, mely az emberi lélekről legalább annyira szól, mint a klímaváltozás megoldásáról, akkor arról bővebb információkat itt találsz: klikkNe feledd! A világ problémáinak megoldását önmagadban kell kezdeni! 

Ha ennek a rovatnak az első részétől szeretnéd végig olvasni az összes eddigi írást, akkor a bevezető részt itt találod: klikk. Onnan indulva az írások alján tovább lépegetve végig tudsz haladni jelen rovat írásain. 

Ha szeretnéd jobban átlátni a blog egyes rovatait és a blog működését, akkor erről egy rövid tartalmas útmutatást itt találsz: klikk


Ha úgy érzed ez az írás hasznos mások számára is, akkor kérlek megosztásoddal vagy e-mailben juttasd el nekik. A cikk alatt találhatod a megosztás és az e-mail küldés ikonjait. Már azzal is teszel a klímaváltozás ellen, illetve az emberek boldogágáért, ha megosztásoddal mások tudtára adod jelen blog létét.

 

 Építő szándékú véleményed, kritikád örömmel fogadom, amit a cikk alatt tudsz hozzászólásként megírni.


  Ha értékesnek találod a blogot, kérlek légy a blog követője. A „rendszeres olvasás” ikonját a jobb oldalon fent találod. (Ha mobilról nézed, akkor a cikk alatt görgess tovább)






Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések