Válj természetfelettivé (könyv ajánló)

 

Dr. Joe Dispenza mint spirituális vezető, mint kutató, mint orvos és mint könyvíró is nagy hatást gyakorol munkásságával az emberiségre. Meggyőződésem, hogy ilyen emberek fogják megváltoztatni a világ folyását, mint ő. Az általa kitalált spirituális univerzumnak nagyon jól összerakott leirata ez a könyv. Eddigi életem legjobb 5 könyve közé soroltam, amikor elolvastam. Joe Dipsenza saját kutatásokkal és mérésekkel támasztotta alá azokat a dolgokat, amiket a keleti spirituális vezetők már évezredek óta sejtenek, éreznek. Így azoknak is  ajánlott akik racionálisan szeretik megérteni a miérteket. Én is ilyen vagyok. Ezért is olyan jó ez a könyv, hiszen ami eddig csak hiedelem volt, az mára tudományos tények sorozatává alakul a szerző által.

A könyv tökéletes képet ad a test-lélek biológiai-fizikai kapcsolatáról. Bemutatja fiziológiailag hogyan alkot a gondolat testi változásokat bennünk. Mérései és vizsgálatai segítségével a szerző tökéletesre fejleszti a meditáció módszertanát is. Én (e-könyv előtt) kb. 5 éven át próbáltam megtanulni a meditáció „fortélyait”, de áttörő sikereket nem igazán értem el. A könyvben leírtak segítségével azonban olyan meditációs élményeket élek át nap mint nap, amelyekről csak olvastam eddig, de igazán sosem volt bennük részem e könyv olvasása előtt. A könyv megtanított „jól” meditálni. Ha csak ennyit hozott az életembe, akkor már megérte elolvasnom. Azonban ez a legkisebb jó, amit a könyv adott nekem! A könyv megtanított, hogyan változtassak meg olyan dolgokat az életemben, melyeken már évtizedek óta próbálok változtatni, eddig sikertelenül. Pár hét alatt többet értem el ezeken a területeken a könyvben megadott módszertan segítségével, mint előtte évek alatt.  

Szóval, ha úgy érzed, hogy meg szeretnéd változtatni az életed, akkor ez a könyv Neked íródott. Mindegy, hogy miben akarsz változtatni! A módszer átalános érvényű. Az életed bármely területére alkalmassá teheted a módszert, legyen az: pénz, egészség, karrier, párkapcsolat, lelki fejlődés, vagy bármi amire igazán vágysz.

Összegezve az élményeket, amelyeket ez a csodálatos könyv okozott, meg vagyok győződve arról, hogy ha lelki fejlődésre nyitott ember vagy, akkor a legjobb amit tehetsz az életeddel, hogy elolvasod és életed részéve teszed a benne leírtakat…

Kívánok sok sikert utadon!

Ha érdekel jelen rovat előző írása akkor klikk

Ha érdekel jelen rovat következő része, akkor: klikk

Ha ennek a rovatnak az első részétől szeretnéd végig olvasni az összes eddigi írást, akkor a bevezető részt itt találod: klikk. Onnan indulva az írások alján tovább lépegetve végig tudsz haladni jelen rovat írásain. 

Ha szeretnéd jobban átlátni a blog egyes rovatait és a blog működését, akkor erről egy rövid tartalmas útmutatást itt találsz: klikk


Ha úgy érzed ez az írás hasznos mások számára is, akkor kérlek megosztásoddal vagy e-mailben juttasd el nekik. A cikk alatt találhatod a megosztás és az e-mail küldés ikonjait. Már azzal is teszel a klímaváltozás ellen, illetve az emberek boldogágáért, ha megosztásoddal mások tudtára adod jelen blog létét.

 

 Építő szándékú véleményed, kritikád örömmel fogadom, amit a cikk alatt tudsz hozzászólásként megírni.


  Ha értékesnek találod a blogot, kérlek légy a blog követője. A „rendszeres olvasás” ikonját a jobb oldalon fent találod. (Ha mobilról nézed, akkor a cikk alatt görgess tovább)

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések