A boldogságkeresés harmadik lépése: módszerek, eszközök - 43. rész: Meditációs napló 4. rész (színek, fények, érzetek, víziók, sugallatok) /KIZÁRÓLAG HALADÓKNAK!/

 

Amikor elkezdtem meditálni, abból éreztem, hogy jól csinálom, hogy kellemes bizsergő érzéseket éreztem a testem különböző részein és amolyan kellemes ellazult állapotba kerültem, ahol vagy nem gondoltam semmire, vagy lelassultak a gondolataim. Akkoriban ezeknek a sikereknek nagyon örültem, hiszen ez volt a belépő a meditáció világába. Ekkor éreztem meg, hogy ezt hogyan kell csinálni (bővebben: klikk) és milyen jó dolog.

Azóta nagyon sok izgalmas élményem volt a meditáció világában, melyekről régebben azt gondoltam, hogy spirituális hókusz-pókusz. Ha ilyesmikről olvastam, amikről mai írásomban fogok írni Neked, akkor totális hülyeségnek gondoltam ezeket és nem hittem el valódiságukat. Ma egy racionális mérnök írja Neked ezeket a sorokat, szóval elhiheted, hogy ez valóság. Szóval Te is megtapasztalhatsz ilyen valóságot kellő mennyiségű gyakorlás után.



Az első nagy áttörés az volt a meditációs fejlődésem során, hogy a sötét semmi helyett, elkezdtem fényeket, színeket látni. Ez korom sötét szobában csukott szemmel van így természetesen. Először csak lila szín jött hónapokig, gyönyörű szép lila. Utána elkezdtek bejönni más színek is, mint például: zöld, arany, sárga, narancssárga, kék, fehér, rózsaszín. Ma már tudom, hogy ezek legtöbbje a csakráink (energia központjaink, bővebben: klikk) színei és mindegyike gyógyít vagy valamiféle képességet nyit meg.  Remélem lesz erőm írni Neked ezen színek jelentőségéről bővebben is, de most csak annyit szeretnék kijelenteni, hogy bármilyen szín érkezik ne tegyél vele mást csak élvezd! Engedd magadba és érzékeld, fogadd be. Ezek a színek az Univerzum (ide hited szerinti bármely szót tehetsz, mint például: Isten, Mindenható, stb…) felől érkező energiák megnyilvánulásai.  Pár alkalommal olyan is történt, hogy ezekből a színekből véletlenszerű formák alakultak ki, úgy mint egy fényes kaleidoszkóp. Dr. Joe Dispenza saját hasonló tapasztalataira építve dolgozta ki a kaleidoszkóp videókat (bővebben: klikk), mely nagyon hatékony módszer azoknak, akiknek a meditáció még nem megy egyáltalán.

 A színek és fények világa önmagában nagyon izgalmas és érdekes a meditáción belül. De a meditációs fejlődésem során újabb tapasztalások jöttek. Hiszen az érzékelés fejlődésével egyre mélyebb rétegek nyílnak meg előttünk, melyek létezéséről nem hittünk előtte. Ezek a különböző pozitív érzelmek kifejlődései, megnyílásai voltak melyeket újra megtanultam megélni és az életem részévé tenni. Erről bővebben itt olvashatsz: klikk.

Ez mellett jöttek különböző érzetek is, melyek izgalmas megtapasztalások voltak. Ilyen volt például a lelkem tágulásának megélése, amikor a Földnél nagyobb méretűre tágult a lelkem és ezzel bizonyította számomra a lélek határtalanságát. Ennek a fordítottja és megtörtént (igaz csak egyszer) amikor elkezdtem zsugorodni, tömörödni és megéreztem milyen borzalmas lehet egy kő léte egy hegy súlya alatt.

De mindez még csak a kezdet volt. A meditációs élményeimben egy idő után elkezdtek jelképek, motívumok megjelenni. Ezeket megtanultam értelmezni az álmok értelmezésének módszerével. Jung hihetetlen magas spirituális szintű ember lehetett, ha ezeknek a motívumoknak az univerzális jellegét rendszer szinten tudta már értelmezni egy évszázada. Az álmok jelentéseinek fontosságáról itt írtam egy érdekes írást: klikk. A meditációban előkerülő motívumok értelmezését teljesen azonos módon végzem és hihetetlen izgalmas üzeneteket küld általuk a tudatalatti, illetve az Univerzum.

A motívumok ámulatba ejtő világa mögött újabb réteget lehet találni a meditációs fejlődés során. Ezek az Univerzum egyértelmű üzenetei. Ilyenkor közvetlen képi üzenetek érkeznek az Univerzumtól, melyek érzésekkel párosulnak. Olyan áttörőek és egyértelműek, hogy onnantól tényként kezeled őket, mert nem tudsz vitába szállni velük. Ilyen megtapasztalásokról külön írásokat írtam, mint például: klikk1,. Azért vagyok biztos benne, hogy ezek az Univerzum üzenetei, mert az addigi ismereteim, látásmódom alapján nem tudtam voltan kikövetkeztetni a saját gondolkodási mintáim alapján. Szóval nem saját gondolatról van szó, hanem tényleg kívülről érkezik. A nagy közös tudat létéről és annak igazolásáról majd a D-Univerzum rovatban fogok írni ezen a blogon.  Ezek az üzenetek onnan érkeznek.

A meditációs „élmények” következő szintje a testen kívüli állapot elérése. A lelkünkkel képesek vagyunk kilépni a testünkből és bárhová eljutni és szó szerint körülnézni. Sajnos ezt még tudatosan nem tudom előidézni, de azért tudom, hogy létezik, mert spontán módon már megtörtént velem is. Eddig sajnos csak egyszer. Olyan áttörő és ijesztő élmény volt, hogy azonnal „visszaugrott” a lelkem a testembe ijedtébe.

Ezt követi egy újabb szint, amikor lelki lényekkel vagy képes találkozni. Olyanokkal melyek létezők, de nincsen testük, csak energiaként léteznek. Ezekről is azt gondoltam, hogy hókusz-pókusz. De mióta spontán módon megéltem több ilyen találkozást, azóta egyértelmű és biztos tényként kezelem a létüket.

Az elmúlt 2-3 hónap talán legizgalmasabb meditcáiós élményei a lelkünkben tárolt mély sebek, fájdalmak felszakadása és feloldódásai. Ezek nem kellemes élmények, de a hatásuk az életünkre nagyon pozitívak. Szóval, ha ilyen fájdalmakat hoz szembe az Univerzum a meditációd során, akkor hagyd, hogy átjárjon! Ne menekülj előle! Nézz szembe bártan vele és jelentős tisztuláson fog átesni a lelked! Az alapvető szabály, hogy bármit küld az Univerzum az mindig jó, azt mindig be kell fogandi még akkor is, ha nem logikus vagy nem kellemes!  Ezek a múltbeli lelki élmények legmélyebb megtapasztalásai azok, amikor előző életből származó terhek, emlékek szakadnak fel. Ma már pontosan tudom, hogy ki voltam előző életemben és hogy milyen terheket hozott át a lelkem ebbe az életembe onnan. Ettől még mélyebben tudom, hogy ki is vagyok valójában és miért viselkedek úgy ahogy. Az előző életek terhei is létezők! Tudom, mert tisztán és egyértelműen megtapasztaltam.

Azt az elmúlt hetekben egy még újabb szint követte. Közös meditációkban kommunikáltam nálam jóval magasabb szinten lévő emberekkel tudatalatti síkon. Erről is olvastam régebben több helyen is, de fel sem merült bennem, hogy valaha képes leszek ilyenekre. Nem is igazán vágytam ilyesmire. Egyszer csak jött a megtapasztalás és nagyon érdekes és izgalmas volt. Érzések és színek formájában lehet másokkal az éteren keresztül kapcsolatot teremteni, mely átütő és egyértelmű. Amikor megtapasztalod, tényként fogadod el, nem tudsz vele logikus vitába szállni.

Bízom benne, hogy sikerült kedvet csinálni ezzel az írással is a meditációhoz! Ha gyakorolsz, ezekhez az élményekhez, lelki gyógyulásokhoz Te is eljuthatsz! Nem kell más hozzá, csak hogy minden nap legalább 20 percet meditálj és soha ne hagyd abba!

Kívánom, hogy siker koronázza boldogságkereső utadat!


Ha érdekel jelen rovat előző írása akkor klikk.

Ha érdekel jelen rovat következő írása akkor klikk.

Ha érdekel első könyvem, mely az emberi lélekről legalább annyira szól, mint a klímaváltozás megoldásáról, akkor arról bővebb információkat itt találsz: klikkNe feledd! A világ problémáinak megoldását önmagadban kell kezdeni! 

Ha ennek a rovatnak az első részétől szeretnéd végig olvasni az összes eddigi írást, akkor a bevezető részt itt találod: klikk. Onnan indulva az írások alján tovább lépegetve végig tudsz haladni jelen rovat írásain. 

Ha szeretnéd jobban átlátni a blog egyes rovatait és a blog működését, akkor erről egy rövid tartalmas útmutatást itt találsz: klikk


Ha úgy érzed ez az írás hasznos mások számára is, akkor kérlek megosztásoddal vagy e-mailben juttasd el nekik. A cikk alatt találhatod a megosztás és az e-mail küldés ikonjait. Már azzal is teszel a klímaváltozás ellen, illetve az emberek boldogágáért, ha megosztásoddal mások tudtára adod jelen blog létét.

 

 Építő szándékú véleményed, kritikád örömmel fogadom, amit a cikk alatt tudsz hozzászólásként megírni.


  Ha értékesnek találod a blogot, kérlek légy a blog követője. A „rendszeres olvasás” ikonját a jobb oldalon fent találod. (Ha mobilról nézed, akkor a cikk alatt görgess tovább)

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések