A boldogságkeresés: Életmód, természetgyógyászat – 10. rész: A migrén (és sok más elvileg gyógyíthatatlan betegség) gyógyítható!!!

 

A családunkban szinte mindenki migrénes. Ahogy szokták mondani, én is örököltem a családomtól ezt a fura rendellenességet. Azonban ahogy itt erről részletesebben írtam, amire azt hisszük, hogy örökletes betegség, nagyon gyakran nem is igazán az. Inkább csak kiskorunkban lemásoljuk azokat a viselkedési és gondolkodási mintákat, melyek a betegséget okozzák. Mint ahogy régebbi írásaimból tisztán érthetővé válik (klikk1, klikk2), minden betegség a rossz gondolkodási mintázatokkal kezdődik, ezáltal minden betegség közvetve pszichoszomatikus. Ha ez így van, akkor szinte minden betegség gyógyítható is!

A migrén a racionális nyugati orvostudomány állítása szerint nem gyógyítható. Én 20 éves korom óta szenvedek tőle. Átlagosan heti 3 alkalommal tört rám rohamszerű fejfájás. Sok kávé és sok erős fájdalomcsillapító lett az ellenszere. Ez természetesen tönkre tette évtizedek alatt a gyomromat, ami először savtúltengéssel kezdődött a 30-as éveim elején. Ez hozta a savlekötők szedését. Majd a 40-es éveimben a gyomrom és a bélrendszerem elkezdett még rosszabbul lenni. Nyilván ez utóbbinak más pszichoszomatikus okai is vannak, de erősen rásegített a sok kávé és a sok fájdalom csillapító szedése. Ha egy energia központ eltorzul (bővebben klikk) a testben, akkor az más energia központok torzulását is generálja. A migrén tipikusan a 7. energia központ túl energetizáltságának és asszimetriájának következménye, mely erősen rásegített a 3-as energiaközpont torzulásához.



Mivel lehet túl energetizálni a 7. energiaközpontot? A túlzott racionális gondolkodással, az anyagi vágyak túlzott akarásával. Ha elfojtjuk az érzéseinket és túlzott módon akarjuk agyból, racionálisan megoldani a dolgainkat. Ha hihetetlenül keményen koncentrálunk anyagi, tárgyi jellegű vágyainkra, céljainkra és ennek érdekében állandóan a jövőn kattog az agyunk és minden gondolati energiánkat ezen tárgyi hiányaink elérésére fordítunk. Ha túlzott racionális célorientáltság jellemez minket. Ha elfojtjuk érzéseinket, megérzéseinket, hitünket és csak önmagunkban és a racionális tényekben hiszünk. Ha az agyunkat egyébként is sokat használjuk racionális probléma megoldásra (pl. mérnökök, orvosok, közgazdászok), melyen nagy felelősség van. Ha napi szintű, komoly problémák gyötörnek, melyeket agyból próbálsz mindenáron megoldani. Magadra ismertél? Az emberek 25%-át érinti komoly szintű migrén. Ugye reális, hogy a fenti gondolkodás minták nagyon intenzíven érvényesek a magyar lakosság 25%-ára. Ezek a gondolkodási mechanizmusok a hetes energiaközpont túl energetizáltságát okozzák, melynek következménye a rendszeres migrén. Gunagriha (akinek minden előadását tiszta szívből ajánlom Neked) mondta, hogy túl szűk a hely a fejben. A gondolatoknak nagyobb térre van szüksége. Ez miatt fáj annyit a fejünk. És milyen igaza van! A 7. energiaközpontba feldúsuló túlzott mennyiségű energia szinte szétfeszíti a fejünket, ez a migrén fájdalommal járó tünete.

De térjünk rá a lényegre! Hogyan gyógyultam ki belőle és hogyan gyógyulhatsz Te is ki ebből? Dr. Joe Dispenza könyvében (bővebben: klikk) egy olyan meditációs eszközrendszert ad a kezünkbe, mellyel elvileg bármilyen gyógyíthatatlan betegségből ki tudod saját magad gyógyítani. Bár a könyv nagyon logikusan van felépítve és nem találtam benne logikai bukfencet, mégis szeretem az ilyen spirituális dolgokat magamon tesztelni. Nehogy valami olyat írjak itt a blogon, ami nem tuti. Így elkezdtem csinálni többféle céllal. Az egyik célként a migrénem meggyógyítását tűztem ki, mert az gyógyíthatatlan betegség és a gyomortájéki problémáim egyik fő közvetett okozója is egyben. Úgy éreztem, hogy nem fogok tudni meggyógyulni soha életembe a gyomortájéki problémáimból, amíg a migrénemet nem mérséklem valahogy. Az előző írásomban írt tartás-„kúra” (klikk) is ezt a célt szolgálta, de azzal nem értem el elég átütő sikert, az csak részleges javulást hozott.  

Őszintén szólva nem hittem el, hogy ki tudok a migrénből gyógyulni. Dispenza-mester módszerétől annyit vártam, hogy talán mérséklődik a migrénem. Szóval elkezdtem csinálni az ő általa leírt meditációs technikát. (Ezt a technikát részletesen nem szeretném itt közölni azért, mert nem tudnám olyan tökéletesen bemutatni neked, mint az eredeti szerző. Szóval, ha érdekel, akkor kérlek szerezd be a könyvet és olvasd el (könyv ajánlót itt találod: klikk), vagy magyar nyelvű tanfolyamok is elérhetők már az interneten).  A módszerben az a jó, hogy nem kell hinned benne, ahhoz, hogy működjék!

A helyzet az, hogy kb. 1,5 hónap meditáció után a migrénem elkezdett fokozatosan mérséklődni, ami abban nyilvánult meg, hogy már nem kellett fájdalom csillapítót szednem, mert mérséklődött frontok idején a fájdalom mértéke. Kb. 2 hónap meditáció után teljesen leraktam a kávét is. Kb. 3 hónap meditáció után elmúlott a migrénem teljesen. Ez így van már több mint két hónapja. Szóval biztos, hogy stabil a dolog. Azóta számos erős fronthatás volt és mégsem fájt a fejem, kigyógyultam egy gyógyíthatatlan betegségből. Csodálatos érzés 25 év szenvedés után fájdalomcsillapítók, migrénes fejgörcsök és kávé nélkül élni. Hálás vagyok Joe Dispnezának a kidolgozott módszeréért, ami tényleg működik. Ami jó hír, hogy ezt más betegségekre is lehet alkalmazni. Nemsokára jelentkezem ez ügyben újabb írással.

De, nem csak ő állítja, hogy ez működik. Gunagriha egyik előadásában hallottam, amikor elmesélte, hogy orvosként nagyon sokat fájt a feje és amióta meditál, azóta soha nem fájt a feje. Szóval ez a dolog nála is működött a 80-as években és nálam is mostanában. Miért ne működhetne nálad is? Nem kell hozzá más, csak a helyes meditációs technika elsajátítása és naponta minimum 20 perces meditáció elvégzése. Idén március óta, mióta elkezdtem meditálni mindössze 3 napot hagytam ki. A legfontosabb szabály, hogy nem szabad abbahagyni! A meditációs élményeimről és meditációval kapcsolatos jótanácsaimról is elkezdtem egy írás-sorozatot. Ha érdekel, az első részét itt találod: klikk. Őszinte szívből írtam azt az írást is, hogy lelkesítsen, inspiráljon Téged arra, hogy kedvet kapj elindulni ezen az úton…

Ha érdekel jelen rovat előző írása akkor klikk

Ha ennek a rovatnak az első részétől szeretnéd végig olvasni az összes eddigi írást, akkor a bevezető részt itt találod: klikk. Onnan indulva az írások alján tovább lépegetve végig tudsz haladni jelen rovat írásain. 

Ha szeretnéd jobban átlátni a blog egyes rovatait és a blog működését, akkor erről egy rövid tartalmas útmutatást itt találsz: klikk


Ha úgy érzed ez az írás hasznos mások számára is, akkor kérlek megosztásoddal vagy e-mailben juttasd el nekik. A cikk alatt találhatod a megosztás és az e-mail küldés ikonjait. Már azzal is teszel a klímaváltozás ellen, illetve az emberek boldogágáért, ha megosztásoddal mások tudtára adod jelen blog létét.

 

 Építő szándékú véleményed, kritikád örömmel fogadom, amit a cikk alatt tudsz hozzászólásként megírni.


  Ha értékesnek találod a blogot, kérlek légy a blog követője. A „rendszeres olvasás” ikonját a jobb oldalon fent találod. (Ha mobilról nézed, akkor a cikk alatt görgess tovább)

 

 

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések